Dział Kadr
ul. Nowy Świat 4, pokój nr 48
Kierownik
mgr Marta Wawrzyniak
Telefon: 62 76 79 513
Email: m.wawrzyniak@uniwersytetkaliski.edu.pl
Z-ca Kierownika Działu Kadr
mgr inż. Justyna Kobyłka
Telefon: 62 76 79 515
Email: j.kobylka@uniwersytetkaliski.edu.pl
Starszy Specjalista w zakresie prac administracyjnych
mgr Monika Bielak
Email: m.bielak@uniwersytetkaliski.edu.pl
Starszy Specjalista w zakresie prac administracyjnych
mgr Anita Krysiak
Email: a.krysiak@uniwersytetkaliski.edu.pl
Specjalista w zakresie prac administracyjnych
mgr Agnieszka Mielczarek
Email: a.mielczarek@uniwersytetkaliski.edu.pl
Specjalista w zakresie prac administracyjnych
mgr Joanna Wielgosz
Email: j.wielgosz@uniwersytetkaliski.edu.pl
Telefon: 62 76 79 515
Tel. kom. 883 369 550
Zakres podstawowych zadań Działu Kadr obejmuje:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz informowanie o prawach i obowiązkach pracowniczych;
- prowadzenie akt osobowych pracowników Uczelni;
- obsługa programu kadrowo - płacowego ERP.SIMPLE, Zintegrowanego Systemu o Nauce i Szkolnictwie Wyższym POL-on oraz Systemu Dziekanatowego;
- obsługa programu Płatnik w zakresie:
- zgłaszania, wyrejestrowania oraz aktualizacji danych osobowych pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz na podstawie umów cywilno-prawnych;
- zgłaszania i wyrejestrowania członków rodziny pracowników Uniwersytetu Kaliskiego do ubezpieczenia zdrowotnego na podstawie złożonego wniosku;
- zgłaszania oraz wyrejestrowania studentów Uniwersytetu Kaliskiego do ubezpieczenia zdrowotnego na podstawie złożonego oświadczenia;
- przygotowywanie materiałów do podejmowania decyzji w zakresie przyjmowania, przenoszenia, okresowej oceny, awansowania, karania i zwalniania pracowników – w poszczególnych pionach organizacyjnych Uczelni – oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
- kontrola dyscypliny pracy pracowników Uczelni;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy z wyszczególnieniem pracy w godzinach nadliczbowych, a także nieobecności w pracy z tytułu urlopu wypoczynkowego, okolicznościowego oraz innych zwolnień od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych między innymi w zakresie:
- zgłoszenia, wyrejestrowania oraz aktualizacji danych osobowych pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych;
- zgłoszenia oraz wyrejestrowania studentów Uniwersytetu Kaliskiego do ubezpieczenia zdrowotnego na podstawie złożonego oświadczenia;
- zgłoszenia i wyrejestrowania członków rodziny pracowników Uniwersytetu Kaliskiego do ubezpieczenia zdrowotnego na podstawie złożonego wniosku;
- ustalenia wysokości składki na ubezpieczenia wypadkowe – ZUS IWA;
- zamieszczanie informacji o konkursach na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz na stronach internetowych Komisji Europejskiej w europejskim portalu dla mobilnych naukowców i na stronie BIP Uniwersytetu Kaliskiego;
- przygotowywanie umów cywilno - prawnych oraz prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej z wyjątkiem umów, o których mowa w regulaminie udzielania zamówień publicznych;
- współpraca z Działem Kwestury w zakresie wypłaty planowanych nagród jubileuszowych oraz odpraw emerytalno - rentowych;
- współudział w opracowywaniu aktów prawnych dotyczących spraw pracowniczych;
- sporządzanie bieżącej (miesięcznej, kwartalnej, rocznej) statystyki fluktuacji kadr oraz sprawozdawczości dla potrzeb jednostki nadrzędnej, innych jednostek zewnętrznych, a także innych jednostek organizacyjnych Uczelni;
- kierowanie pracowników na profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- opracowywanie dokumentacji pracowniczej po ustaniu stosunku pracy oraz po ustaniu umów cywilno - prawnych i jej przekazywanie do Archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wydawanie legitymacji służbowych nauczyciela akademickiego;
- obsługa administracyjno - techniczna Komisji Socjalnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych poprzez:
- sporządzenie listy osób uprawnionych do uczestnictwa w PPK – staż pracy, wiek;
- kontrolowanie wieku i stażu pracy osób początkowo nieuprawnionych do uczestnictwa pod kątem możliwości dopisania do listy;
- przekazanie pierwszej i kolejnych (comiesięcznych) list uczestników do wybranej instytucji finansowej;
- raportowanie wszelkich zachodzących zmian, dokonywanie korekt – rezygnacji uczestników, wznowień, dodatkowych przystąpień, zmian składkowych, danych osobowych;
- obsługa administracyjno - techniczna Komisji Konkursowych powoływanych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego;
- współpraca z innymi jednostkami Uczelni.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Dominik Figiel Data wytworzenia:
17 wrz 2024
Osoba dodająca informacje
Dominik Figiel Data publikacji:
17 wrz 2024, godz. 10:20
Osoba aktualizująca informacje
Dominik Figiel Data aktualizacji:
07 lis 2024, godz. 15:49